4 tipy jak získat více rezervací
Předpokládáme, že jste úspěšně dokončili registraci a přemýšlíte, jak umožnit svým zákazníkům objednávat se pomocí rezervačního formuláře, který vám náš systém právě vytvořil.
Ukážeme si několik tipů, jak dostat rezervační formulář do povědomí vašich zákazníků.
Náš rezervační systém Vám umožňuje hned několik způsobů, jakými umíte svůj rezervační formulář ukázat svým zákazníkům. Jsou to: přímý odkaz na formulář, QR kód, nebo iframe. Postupně si je všechny popíšeme.
Každý provoz má svůj unikátní odkaz na rezervační formulář. Ten svůj naleznete po přihlášení se v sekci Rezervační formulář.
1. Sociální sítě
Nejjednodušším způsobem je využít vaše sociální sítě. Pokud máte Facebook, Instagram nebo jakoukoli jinou síť, můžete odkaz na váš rezervační formulář jednoduše sdílet jako příspěvek, případně jej rovnou přidat do popisu, aby jej vaši zákazníci snadno spatřili.
Rovněž lze využít i QR kód. Pokud máte po ruce šikovného grafika nebo vám práce s obrázky není cizí, můžete tento QR kód například zapracovat do titulní fotky na vaší facebookové stránce s nápisem „online rezervace“. Tím pádem bude každý návštěvník ihned vědět, kde si může rezervovat termín.
2. Nálepka s QR kódem
Pokud vlastníte provoz typu kadeřnictví, zubní ambulance, masážní salon, případně jinou, bude tento způsob také velmi jednoduchý. Po úspěšné registraci vám jako dárek pošleme poštou nálepku s QR kódem, kterou si můžete nalepit například na vchodové dveře nebo jiné viditelné místo.
V případě, že vám jedna nálepka nestačí, dokáže vám jich náš rezervační systém vygenerovat, kolik jen budete chtít. Případně si umíte zkopírovat samotný QR kód a nechat si jej zapracovat grafikem do libovolného designu.
3. Přidání odkazu na vlastní web stránku
Tento způsob je mírně pokročilý, protože vyžaduje vlastní webstránku a základní znalost při její správě. V případě, že vám webstránku někdo spravuje, ukažte mu následující řádky a už si s tím hravě poradí.
Náš rezervační systém vám vygeneruje odkaz na rezervační formulář, který vypadá následovně:
https://booqme.sk/sk/rezervacia/booqme
Dá se použít iv této formě, ale lákavější je schovat jej pod nějaké tlačítko, které vás při klepnutí přesměruje na rezervační formulář. Například takto:
4. Vložení formuláře na vlastní web
Rezervační formulář umíte mít i přímo na vaší webové stránce jako její součást. Rovněž to můžete vidět na našem webu v sekci ukázka.
>Náš rezervační systém vám vygeneruje takzvaný iframe. Vypadá následovně:
Je to zdrojový kód, který stačí vložit na webovou stránku a rezervační formulář se vám začne zobrazovat automaticky. Pokud zcela nevíte, o čem je řeč, řekněte svému ajťákovi. On už bude vědět :)
Pokud ajťáka nebo web stránku nemáte a chtěli byste. Navštivte nás na DigitalFox.sk a domluvte si s námi schůzku. Rádi vám pomůžeme.
BONUS - Google moje firma
Jako bonusový tip si ukážeme, jak využít firemní profil na googlu. Předpokládáme, že tento profil již máte a pokud ne, tak určitě zvažte jeho vytvoření.
Na obrázku můžete vidět, jak se bude vaše firma zobrazovat ve výsledcích vyhledávání v googlu. A právě to je ideální místo, kam umístit odkaz na váš rezervační formulář.
Detailní návod se nám sem bohužel nevejde, tak přikládáme odkaz, kde se můžete dozvědět více https://www.google.com/intl/cs_cz/business/
Michal Sejč 13.01.2023